mandag den 5. oktober 2009

LDN

Imorgen, 10.25, letter vi. Til en uges ferie, i ordets bedste forstand. Det betyder for mig oplevelser og samvær. Fri for dagligdag, og fordomme. Jeg kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at komme væk for en tid. Til et helt andet sted, hvor man ingen kender. Dog kender jeg byen og på en måde er den ikke så meget anderledes kulturmæssigt end København, men alligevel er der en stor forskel.
Jeg har været i London før, og jeg glæder mig til at opleve nogle af de samme steder igen; til at se noget nyt interessant, smukt eller provokerende på Tate, blive overumplet og lykkelig over udvalget af mad og dets friskhed på Borough Market, spise genial humus på hummus bros i Soho, slentre og shoppe i Brick Lane området..
Men denne gang glæder jeg mig også til at se noget nyt, og jeg har store forventinger. Jeg har allerede valgt hvad; The Royal Opera, British Library, Kew Garden, Dover Street Market og en masse andet. Håber det kommer til at passe med Signe og Claras personlige planer. Det er de to skønne piger jeg skal rejse med. Det kan ikke være anderledes. De to er det gode selskab, London er de gode omgivelser. Vi ses!

Billeder fra London, sommer 07.
Petersham, Brick Lane, Borough Market, West Kensington



Ingen kommentarer:

Send en kommentar